اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

در گفت‌وگو با فارس:

صادقی: فیلم چند بازیکن خارجی را بررسی کرده‌ایم/ جدول سال قبل مسابقات بهتر بود

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: جدول مسابقات سال قبل بهتر بود و تیم‌های هم سطح در یک گروه قرار داشتند.

صادقی: فیلم چند بازیکن خارجی را بررسی کرده‌ایم/ جدول سال قبل مسابقات بهتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه‌کشی جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا روز گذشته انجام شد که ذوب‌آهن نماینده کشورمان حریفان خود را در این مسابقات شناخت. این دور از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در تیانجین چین برگزار می‌شود.

فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: به  نظرم جدول سال قبل بهتر بود و تیم‌های هم سطح در یک گروه قرار داشتند. به همین دلیل شانس صعود وجود داشت اما حالا سیستم دوباره تغییر کرده و با این قرعه‌کشی امید زیادی به صعود وجود ندارد.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه اعتقاد دارد حضور ما در این مسابقات باید پرقدرت باشد . به همین دلیل دنبال بازیکن خارجی هستیم. ما فیلم برخی از بازیکنان را بررسی و آنها را شناسایی کرده‌ایم. مثلا از اوکراین، آذربایجان و ترکیه بازیکنانی را  مدنظر داریم. نیاز ما در پست‌های سرعت و دریافت کننده است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه استفاده از دو لژیونر ایران نیز در برنامه‌های وی قرار داشته، عنوان کرد: مائده برهانی و مهسا صابری با توجه به اینکه تا آخر فروردین درگیر مسابقات خودشان در ترکیه هستند نمی‌توانند در تمرینات ما حضور داشته باشند. آنها اول اردیبهشت آزاد می‌شوند و ما ۴ اردیبهشت راهی مسابقات خواهیم شد. به همین دلیل امکان استفاده از این دو بازیکن نیست.اگر نتوانستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم از بازیکنان ایرانی استفاده خواهیم کرد. به همین دلیل با مهسا کدخدا هم صحبت‌هایی داشته‌ایم که او موافقت خود را اعلام کرده است.

صادقی در پاسخ به این سؤال که پس شما از برهانی و صابری استفاده نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: بستگی به این دارد که ما در پست‌هایی که نیاز داریم بازیکن بگیریم اما این بازیکنان نمی‌توانند تمرینات‌شان را با ما داشته باشند. ما یک هفته است که تمرینات را با تیم خودمان شروع کرده‌ایم اما تا نیمه اسفند فرصت داریم که تصمیم نهایی را بگیریم تا مسابقات هم فقط ۲ ماه فرصت باقی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول